ONLINE HÍRSZOLGÁLAT
www.szittya.com/hirek.htm
A Hungária Szabadsághracos Mozgalom felhívja a Jobbik Magyarországért Mozgalom
történész gárdáját és a Barikád szerkesztőségét, hogy Geönczeöl Gyula Felvidék
Történelmi
elemzését vegyék napirendre a Szlovák kormány folyamatos magyarellenes
politikája miatt.
Carthográfia Kiadó vállalat.
Kérném "Nagy
Moráviát" végre kihagyni a téképekről, főleg északon. Ott semmi helye nincsen.
Kommunista időkben ez így volt, akkor a pánszláv terjeszkedés a szovjet
hegemonisztikus törekvésekkel egyeztethető volt. Ma azonban ezeket az
elméleteket fajgyűlöletnek nevezzük, mert az őstelepes magyarokat sújtják vele.
Mellékelek
egy magyarországi levelet, az illető kutató:
-----------------------------------------
Kedves
Gyula!
ez a
nagy-morávia nem Morva területen való létezését stb el kellene küldenetek a
Carthográfia kiadónak, mert agyvérzést lehet tőlük kapni, ugyanis minden
évre újra megjelenő középiskolai történelem atlaszukban északon tüntetik föl
nagy-moráviát, Ez a térkép Kárpát-medence népeiről szól a magyar honfoglalás
korában!!
20 éve
minden ugyanúgy megy... itthon is!!!!
próbáljatok
meg valamit ez ellen. Köszönöm,
--------------------------------------------------
Az alábbi elemzést amerikai egyetemek kutatói anyagai alapján írtam.
Magyarországi írásokat nem lehet komolyan venni, politikai röghözkötöttségük
miatt.
Tájékoztatásul megküldtem számos magyarországi szlovák szervezetnek.
Kérem a változtatást haladéktalanul megoldani és a régi Moráviát visszahelyezni
a Száva alá és a mai Szerbia területére, ahol létezett.
Ezzel hozzá járulnalk a fajüldözés, beleértve az anyaországi őstelepes magyarság
üldözésének enyhítéséhez.
Üdvözlettel,
Geönczeöl
Gyula
Léva,
Felvidék.
Alábbi elemzésem régen esedékes már.
Most azonban két újabb fejlemény miatt kell üzennem azoknak, akik az elkövetkező
napokban és hetekben Bugacon és Bösztörpusztán elmélkednek és vitáznak a
magyarság eredetéről, nemzet stratégiájáról...
Mivel a Felvidéken nem mindegy, mit csinálnak Magyarországon.
1. A Magyar Nemzet Július 25.-i száma idézi a szlovák kormány alelnökét Rudolf
Chmelt, aki mintegy 70 felvidéki magyar szervezet állami, anyagi költség
hozzájárulását csökkentette, vagy tagadta meg, arra hivatkozva, hogy " azok
együttműködnek olyan hazai és külföldi szervezetekkel, amelyek pszichológiai
revizionizmusukkal és irredentizmusukkal kétségbe vonják a Szlovák Köztársaság
integritását és az államon belül konfliktusokat keltenek a polgárok
együttélésében". Talán pusztán azért mert léteznek? Esetleg olyan
valamit tudnak, ami "pszichológiai" szorongást vált ki valakikből, akik
ugyancsak polgárok? Ki a felelős ezért az állapotért? Tegyük fel a kérdést! Az
őstelepes magyarság? Vagy mások?
2. De hasonló gyökerekből táplálkozik Karol Wlachovsky ugyancsak pszichopata
tüneteket felmutató budapesti tudósítása is a Tyzden nevű képes hetilap 2011.
Július 11.-i számában. Az írás Márai Sándor kassai emlékezete miatt készült.
Kassa elnyerte az EU kulturális fővárosa címet és most Kassa szembesül
történelmével. Pl. azzal, amit Márai mondott, hogy t.i. ő Kassán gyerekkorában
nem hallhatta a szlovák nyelvet, minthogy azt Kassán nem használta senki és
szlovák nyelvvel esetleg Eperjesen találkozott tanulmányai idején, ahol családi
összejöveteleken esetleg késő este került elő a szlovák nyelv. De van itt még
valami más is, ami jellemző. Idézek Wlachovszky írásából: "A közelmúltban
zajlott kutatás alapján a jelenlegi magyar népesség genetikai kódja szinte
teljesen (97%-ban) europaizált, tehát "ki van cserélve" (!!!). Ami a
magyaroknál nem cserélődött ki, az a magyar nyelv, amely folyamatosan fejlődött
ki. És ez a kulcs Márai megértéséhez is. A magyar nyelvet az emigrációban is
egyetlen hazájának tartotta. Abban élt hazáján kívül is". A magyar nyelvben
élni tehát megrögzöttség, hátrány?
A két fejtegetés kiválóan jellemzi azt az állapotot, ami a Csehországhoz csatolt
és az arról leválasztott Észak - Magyarország területére elhelyezett Szlovákia
problémáit jellemzi.
Ha ugyanis kimutatjuk, hogy a Felvidéken "Nagy Morávia" sohasem létezett, akkor
az "pszichológiai" hadviselés ellenük.
De mi vagyunk ennek az okai? Ők valóban belerakták az alkotmányukba, hogy
Szlovákia "Nagy Moráviát" tekinti elődjének és annak "jogán"alakult. Aki ezt
kineveti, kétségbe vonja az "irredenta" és azt bíróság elé kell állítani. Ennek
alapján pedig az újdonsült állam polgárainak magyar, őstelepes lakossága
született irredenta és üldözendő, mondja a kormány alelnöke. Ami a szokásos
benesi, kollektív diszkriminálás legújabb formája.
Gyorsan jegyezzünk meg pár dolgot, hogy Chmel úrnak is világos legyen: A
megale Moraviae kifejezés 959-ben Bíborbanszületett II. Konstantin császár
könyvében fordul elő. Jelentése nem "Nagy Morávia", ahogyan a köztudatba és a
szakirodalomba a csehek becsempészték, hanem a "régi", vagy a Sirmiumon, tehát
Sremska Mitravica, mai szerbiai, a Száva folyó melletti város, Metód székhelyén
túli területet jelöl meg. 885-ben a Fuldai évkönyvekben megtaláljuk ugyanezt a
tartományt, de a következő formában : "Zwentibaldum Marahensem ducem".
Zwentibald, a Marahens "terület" vezére. Egyértelmű a korabeli latin
szövegekből, hogy ez a terület a Száva parton van, illetve onnan délre. Vagyis a
pozsonyi várba állított "Svatopluk" szobor - így őt sosem nevezték, ez a forma
cseh találmány -, Zwentibald Száva parti frank helytartónak állít emléket. Hogy
miért, talán valaki szolgálhatna magyarázattal. Talán Chmel úr inkább ezzel
foglalkozhatna, mint a magyarok diszkriminálásával elavult és felületes, 18-19.
századbeli fejtegetésekre való hivatkozás helyett! Talán akkor hozzájárulna a
polgárok közötti "viták" megoldásához.
Esetleg azt is megmagyarázhatná, hogy mit jelent Komáromban a Pozsony felé fordított Metód-Cirill szobor a város közepén. Talán minimum Sirmium felé kellene nézniük, a Száva felé, hiszen ott a hazájuk....És a glagolita írásra való hivatkozást is el lehetne hagyni végre, hiszen a horvátok szerint ahhoz Cirillnek semmi köze, Cirill nem talált fel új írást, ellenben pár betűt alakított ki a görög abc-hez és azt alkalmazta a szláv nyelvekre, mondják a horvátok. A glagolita írás kialakulása jóval korábbi és semmi köze a Felvidékhez. Mint ahogy Cirillnek és Metódnak sincs.
A Szlovák alkotmány tehát nem létező országra, annak területére, a
legjobb esetben a Száva és a Duna közti területre jelenti be igényét, NEM a
FELVIDÉKRE. Köszönjük Fico, Meciar, Slota.
"Nagymorávia" kultusza és a sok melléje hamisított ál-"történelmieskedő"
doktrína régi, cseh találmány volt, immár megbukott doktrínák.
Ilyen állam északon a Duna felett sohasem létezett. Ott hunok, avarok,
onogur-hun-bolgárok laktak. Ami volt, Rastiz országa volt, amibe I.
Zwentibald beleült, miután elfogta és kiadta nagybátyját Rastizt ("Rastislav")
Német Lajos Kelet- frank királynak, aki Rastizt megvakíttatta. Rastizt az iratok
nem tartják "marabensis"-nek, tehát "morvának". Országa frank fennhatóság
alatti területi egység volt a Száva folyó mentén. Amolyan kezdetleges frank
őrgrófság volt és a Nagy Károly hadjáratát követő évtizedekben alakult ki. A mai
Szerbia és Bosznia területén létezett, és sohasem a Felvidéki Nyitra körül.
Kezdetben a szlávok az avarok ellen fordultak a frankok mellett, de rájöttek,
hogy igen erőszakos új gazdát szereztek be és a köztük élő avarokkal együtt
önállóskodásba kezdtek. Kaptak onogur-bolgár segítséget is, de a frankok
keményen megbüntették őket minden esetben. Ez a Száva folyó alatti terület tehát
nem állt semmiféle összefüggésben Pozsonnyal és Dévény hegyével.
A jelenlegi Szlovákia "alkotmánya" a déli, Száva melletti területre
hivatkozik a szlovák állam pedig annak jogfolytonosságára hivatkozva
alakult meg.
A szlovák alkotmány tehát ezekre a déli területekre támaszt igényt, mint a
általa megjelölt állam területére.
Semmi baj, oda lehet költözni, a Matica mutassa az utat annak, aki költözni
akar. A szlovák Matica különben is szerbiai hatásra alakult meg. Rastiz
frank hűbéres tartománya Dowina várával tehát a mai szerbiai Morava folyó
völgyében alakult ki. De azt a folyót régi nevén Margens folyónak nevezték,
a mellette lévő szlávokat ezért eredetileg a latin szövegekben Margens melletti
szlávoknak mondták. Ebból alakult ki néhány évtized alatt a "morva" elnevezés.
Csehország mellé morva menekültek, I. Zwentibald egyik fia, II. Zwentibald
utódai vezetésével kerültek. Őket Liutprand frank palatinus 895-ben hozta ki a
Száva mellől a polgárháborúból I. Mojmírral. Erről vannak dokumentumok, ezek a
menekültek először Tirolban kaptak birtokot Arnulf császártól és Kelet - frank
királytól. Csehország határvidékére csak a 10. században telepedtek le ezek a
moráviai menekültek az osztrák őrgrófságok mintájára és tőlük származik a mai
Morvaország elnevezés. A Pozsony feletti Morava folyó eredeti neve pedig Marusa
volt a latin szövegekben az avar korban. Maros folyó. Tehát három Maros
folyónk volt a szlávok megérkezése előtt a Kárpát medencében.
Az egész Morávia hisztériával a Felvidék elszlávosodott, de nem túlságosan
szláv gyökerű lakosságát uszítják Stúr, Masaryk és Benes elképzelései szerint.
Jócskán hozzá járul a hisztériához a klérus is. A klérus a magyarellenes frank
egyházi hagyományokat követi. A Morávia hisztéria lényege arra az okoskodásra
alapul, hogy mivel a magyarok elfoglalták Moráviát, ami szerintük a Felvidéken
terült el a magyarok megérkezése előtt, ott "erőszakkal" elmagyarosították a
szegény morva őslakosokat. Ezért van az, amit a zavart Wlachovsky a
megzavarodott szlovák felfogás szerint elmond, hogy a magyarok génállománya
"kicserélődött", csak a magyar nyelv "maradt" meg. Mert hát a szlávok európaiak
a magyarok ázsiaiak, sugallja. Ezen logika szerint a magyarok "elmagyarosított"
ős-morvák. Ennek alapján aztán mindenbe beavatkoznak és minden amit magyar, arra
ráfoghatják, hogy szláv. Teljesen durva módon hamisítják a régi földrajzi és
családi neveket, mindenben valamiféle ős-morva, szláv eredetet keresnek. És ez
valóban hisztéria, ami lehetetlenné teszi, hogy velük békében együtt lehessen
élni. A hisztéria keltést intézményesen a kormány ideológusai szítják és azt
hivatalból. És erre van pénz is, bőven.
Hátterükül a "Nagymoráviáról" szóló zavaros történetek szolgálnak. Az
alkotmányukban rebesgetnek valamit az "eredeti" helyzet visszaállításáról is,
tehát alkotmányukban "történelmi" jogra hivatkozva fogalmazzák meg a jogot
genocídiumra, az őstelepes magyarsággal szemben az erőszakra, annak
asszimilálására. Ez húzódik meg Chmel fejében is. Vissza kell szlávosítani az
erőszakkal "elmagyarosított" ősszlávokat. Ez a hivatalos doktrína, aminek az
alapja természetesen az északi, sosemvolt "Nagymorávia". Ott Anonymus csak Zubur
vezérről tud, akihez Liutprand a frank palatinus csatol cseh segéd csapatokat
Arnulf halálát követően, amikor a frankok fölrúgják a magyarokkal megkötött
békét és megölik a vendégségbe meghívott Kurszánt De Zubur
balszerencséjére a csehek a magyarok megjelenésére elfutnak és Zuburt a magyarok
mint árulót felakasztják. Zubur ugyanis az "atala" utódja, ez derül ki
Anonymusból. Az "atala" a hun Fekete -Magyarország fejedelme. Más néven a Tudun,
akivel Nagy Károly a frank feljegyzések szerint Quedlinburgban vadászott és
lakomázott az avar kán kiséretében egy héten át, amikor belátta, hogy nem bír
velük. Csák Máté ennek a Tudunnak a leszármazottja a Divéki nemzetség tagja
volt, és lényegesen több joga volt a magyar trónra, mint Róbert Károlynak. Tehát
egy hun nem állhat a frank Liutprand mellé. Ez volt a magyarok felfogása erről
904-ben a cseh és szászországi kampány előtt. Zobor hegye üzenete Nyitra mellett
is ez a mai felvidéki magyarság felé: Aki hun - szkíta leszármazott, az nem
lehet áruló. És nem támogathat Morávia elméleteket sem.
Aki persze szembe száll a Nagymorva hisztériával, az a doktrínát, tehát a szent
tehenet támadja és azt üldözni kell. Erre való a rendőrség, titkosrendőrség a
diszkriminálás ezernyi körmönfont, alantas módszere. És mivel a finnugorizmus
meghamisította a történelmet és elvágta a gyökereket az Árpád honfoglalás előtti
időszakot tekintve, hogy a finnugor eredetet védje hamisítása által, tehát
elvágva a gyökereket, ami a magyarságot elődeihez a Kárpát - medence
őslakosaihoz köti, kiszabadították a lehető legrosszabb szellemet a
szelencéből.
Mert most mindenki, minden idegen bejelentheti igényét mindenre a Kárpát
medencében, csak a magyarok és pannoniai őseik nem.
Ezek: - a hun utód onogur bolgárok, az Árpád magyarokat megelőző Fekete - Magyarország lakói a Vágtól a Székelyföldig,
- az avarok, hunok, szarmaták, szkíták, pannoniaiak, a szikamberek Trójából és belőlük az etruszkok Itáliában, a Vinca - Tordos kultúra és a korábbi, mindannyi, agglutináló nyelvet beszélő ősnép, amely főleg a Fekete tenger feltöltődése után költözött be nagyszámban Kr. előtt 5600 körül a Kárpát medencébe. Mindez már az Özönvíz története, az elpusztított kultúra emléke, amire a keresztény egyház tanítása alapul. Ennek emlékét, az ősöket keresi Gilgames, eposzai a legrégibb írásos emlékek. Tisztelettel kellene minden sorát újra és újra fordítani, kielemezni. Ez a nép Európa ősnépe és ezért nem cserélődött ki semmi, sem a népesség sem a nyelv. Ezért folyamatos a magyar nyelv fejlődése évezredek óta a Kárpát medencében. Hát ezt a pszichológiai, kulturális problémát nem lehet megkerülni. Mert a nyelv és a nép szemben Wlachovszky okoskodásával, ugyanaz. A Boszporusz átszakadása, az egy éven át emelkedő, mindent elöntő nagy víz, nagy tragédia volt. Menekült ez a ősnép minden irányba. Keletre a hunok, szanszkritok, délre a médek, belőlük a sumérok, kánaániták. Be a Kárpát - medencébe a védett helyre messzi a dühöngő tengertől. És északra a lengyel síkságok felé. Vitték az ősi kultúrát, nagy nyelvi anyagot, amit minden északi nép átvett. Ezt a hasonlóságot nem értik sokan. Nem mi vettünk át tőlük, de az idegenek mindent tőlünk. Felszaporodásukat a nyomorból való kiemelkedésüket köszönhetik az Özönvíznek a tőlünk kapott kultúrának. És ezért senki sem vetheti a szemünkre, hogy amikor magyarjaink, hunjaink. leszármazottaik a hosszú távollét után visszajönnek az ősi honba a Kárpát -medencébe, akkor szeretettel fogadjuk őket
A lengyelek, a nyílt, füves területeken élő poljánok vagy ezer évig éltek a
szkíta - szarmata világ kultúrális befolyása alatt és nyelvüket, kultúrájukat
átvették. Erról Taddeusz Sulimirski lengyel régész Londonban igen komoly munkát
adott ki. Sulimirski a lengyel nemességet szarmatának, tehát szkítának tartja. A
régi magyaroknak tehát semmiképpen sem tűntek a poljánok idegennek, sőt. Ezért a
Felvidéken senki sem bántotta a szláv nyelvet beszélő letelepülőket, első sorban
a lengyeleket nem. És főleg nem Liptóban. Testvériesen együtt éltek a
magyarokkal, a Magyar Királyság tagjai, alattvalói, hűséges polgárai voltak, sok
előjoggal, amit a magyar királyoktól kaptak. Ennek a kérdésnek a kutatása az
egyetlen lehetőség, ami a szlovákság hagyományait képviselheti. Ezt a kulturális
örökséget azonban ők pontosan az összeférhetetlen nagymoráviázással tapossák el.
És azok is, akik ebben sgítenek nekik.
Sajnos Magyarországon nem létezik az a történész réteg, ami pusztán magát a magyar Honfoglalás körülményeit ismerné. Kisantant történész törpéket alkalmaz helyettük a kultúr-kormányzat. Pl. az egyik szidja Anonymust, mert nem tud a Pozsonyi csatáról. Honnan hallott volna erről Anonymus. Ő a Felvidéken csak a Zuburról beszél, aki átmeneti fejedelem, mert az "atala" tisztsége nincs betöltve.
A csehek ügyesen kitalálták, hogy Vratislav nevű hercegük nevét összekeverjék
Wroclaw, Szilézia fővárosa lengyel alapítója és névadója, Vratislav
hagyományával. Erre szükségük volt, mert így lophatták Pozsony köré a déli,
bajor Brazlavo, szláv Braslav, annak latinosított nevén Vratislaus vezér
hagyományát, aki azonban Karinthia fővárosának a Klagenfurt melletti Moosburgnak
volt a parancsnoka. Ő a Brezalauspurc, tehát a saját vára melletti csatában
esett el 907-ben, Theotmár salzburgi érsekkel és két püspökével együtt. Itt
semmisült meg a 907-es kampányban pár óra leforgása alatt a bajor déli sereg, a
déli ék. Ezt követően semmisítették meg a magyarok a Dunától északra lévő frank
sereget is, amit a palatinus, Liutprand vezetett, majd a hajóhadat Ennsburg
közelében. Mindez azonban igen távol volt Pozsonytól. Aventinus szedte össze az
anyagot, régi iratokból 1500 körül. De ő világosan megmondja, hogy Brezalauspurc
a Dunától Délre van és Pozsonyra írásaiban következetesen a Posonium nevet
használja. Nem keveri össze Karinthia fővárosával, Brezalauspurc-al. Ott székelt
eredetileg Arnulf, Karlman fia és Brwin, akit Pribinának neveztek el a csehek és
fia Kocel. Sosem jártak Zalaváron. Hagyják már békén a régi írókat, ők
tisztességesen leírták, amit tudtak. És Híres Pozsony váráról meg fogadjuk el,
hogy azt nem alapította semmiféle morva herceg és ezért nem lehetett sem
Szilézia, sem Karinthia fővárosa. Talán az igazi nevét is megérdemelné, hogy
vissza kapja. Talán Rudolf Chmel ezzel törődhetne.
A Bugacon és Bösztörpusztán gyülekezőknek és tanácskozóknak tehát a fentiek értelmében üzenem, hogy legyenek okosak és higgadtak, mert a történelem kutatása felelősség.
Ez a Felvidék és az egész magyarság érdeke.
Geönczeöl Gyula
Sziklavidék.
2011. Július 25.