Hétköznapi gondolatok - Átányi László |
Levél Medgyesi Péternek |
Tudathasadás a politikában és a művészetben |
Fából vaskarika |
LILI MARLEEN... ,,Kívül a kaszárnyán...” |
Zsidó áfium – magyar orvosság |
Mirôl szól az Ördög Bibliája? |
200 éve született Kossuth Lajos |
A hazugoknak fáj az igazság |
|
|
-
Hétköznapi
gondolatok - Átányi László
-
- Magyarországon
iszonyú méreteket ölt a magyarellenesség: sajtóban, tévében, rádióban és a
politikában.
- Világpolgárok lepték
el nálunk a fontos posztokat, a legtöbbjük magyarul is beszél.
- Nem hatástalanok az
írásaim! Már nem utazik velem egy liften az egykori munkásôr szomszéd,
izraelita lakótársunk pedig visszamondta az ismeretséget.
- Kis ország, de nagy
nép vagyunk. Nem létszámban, de kultúrában sportban, szellemi
teljesítményben és életerôben. Magyarország nagyobbik fele a föld alatt
van ezért létkérdés számunkra, hogy ragaszkodjunk ôseinkhez.
- Ha azt mondanák,
hogy Kaliforniában kényelmes nagy ház vár, és pazar ellátás életfogytig,
nem mennék el. Inkább ebben a fészekmeleg kis hazában, szegénységben,
kiszolgáltatva a rossz orvosi ellátásnak és a nemzetellenes hatalmi
elitnek.
- Gyarmati sorba
süllyedünk! Az olcsó munkaerô miatt jön hozzánk a külföldi befektetô. Egy
dolog jelenti nálunk a folyama-tosságot: a nyomorszint.
- Ha nem vagy gazdag
vagy állásban hatalmas, bölcsességedre senki nem kíváncsi.
- Az emberi gondolatok
sok ezer éves kincsestárába már oly ritkán érkezik látogató. Bezzeg a
hódító álművészet százmilliókat körébe von. Magányűzô a televízió? Vagy
gátja az emberi kapcsolatoknak?
- Összefogás helyett
önmagát pusztítja a magyar. Öngyilkos nemzet lennénk?
- – Isten áldd meg a
magyar! – egyre kevesebben fohászkodunk már.
- Fáj a szívem látni,
mennyire pusztulunk, veszünk. A fiatalok nem vágynak saját otthonra,
családra. Csak a lôdörgés, a felelôtlen kalandok.
- Ne legyetek
hiszékenyek! Ne higgyetek a hatalmi elit önmagát dicsôítô himnuszainak!
Mehetnek-e jól a dolgok nálunk, amikor sok embernek kenyérre is alig jut?
- A Magyar Gallup
Intézet (tényleg van köztük magyar?) közvélemény-kutatást végzett, hogy
fontos-e a magyar nemzet múltja, vagy inkább felejtsünk el mindent. A
felejtésre szavazott nyolc százalék, nyilván a világpolgárok és
kiszolgálóik. Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy ezt a pofátlan kérdést
vajon fel mer-nék-e tenni az angoloknak vagy a franciáknak? Avagy nálunk
mindent szabad?!
- Van olyan vezetô
nálunk, aki beismeri, hogy alkalmatlan a posztjára? Még tengernyi
baklövés után sincs. Megadóztatni a létminimum alatti jövedelmet? Ez
annyi, mint kihúzni az éhezô szájából az utolsó falatot is.
- József Attila írja:
a munkabér, a munkaerô ára cincog zsebünkben. A legtöbbünk zsebében már
döglött egér van.
- Soha nem volt ilyen
csekély becsülete a tisztességes munkának! Nálunk a szakértelem kinevezés
kérdése!
- Idáig keletrôl áradt
hozzánk a szenny. Most Amerika szemétládája vagyunk.
- Olyan országban
szeretnék élni, ahol maradt még valami a magyaroknak is. Azt hiszem, ez
nem az!
- Könnyű ott
toleránsnak lenni az idegenek iránt, ahol a nemzetet nem fojtogatja az
idegenek ellenséges gyűrűje.
- A kommunizmus
krisztusi jelszavakkal, de bandita erköl-csökkel működött. Ez utóbbi
okozta bukását.
- Ha tovább nô a
bűnözés, a börtönbe is csak többévi elôjegyzés után lehet bejutni.
- Mindenki a saját
szülôföldjén próbáljon boldogulni, s ha nem megy, inkább oda vigyünk neki
segélyt, minthogy idegen földön évekig táborokban éljen, s egy más nép
közt próbáljon boldogulni, amelynek nyelvét holtáig csak töri, s ahol
mindig idegen marad.
-
- A társadalom csak
arra jó, hogy néhányan rabszolgájukká tegyék az emberiséget.
- Lehet, hogy csak
akkor fog erkölcsileg megtisztulni az ország, ha a nyomor elviselhetetlen
méreteket ölt?
- Nem válhatunk a nagy
nemzetek rajongóivá, meg kell ôriznünk önbecsülésünket.
- Az a jó otthonosság
érzése lassan megszűnik az embernek, s úgy érzi, csak megtűrt személy a
saját hazájában, ahol az idegenek a hangadók.
- Mi az a nemzet
vagyunk, amely nem érez nosztalgiát ifjúságának kora iránt. Véres
kegyetlen idôszak volt, a primitív hatalom kora.
- Köszöntjük a kormány
élén a D-209-es ügynököt! Igaz, az orosz államfô is KGB ügynök. De még
mindig az orosz példát kell követnünk?!
- Nálunk drága
mulatság a kormányváltás. Az adófizetôk zsebe bôven megszenvedi.
- Kétszázmillió
forintot nem lehet tisztességes munkával meg-keresni, még ha
mellékállásban besúgó is valaki, s Bukarestben ,,cseperedett”.
- Amerika a világ
rákfenéje. Amíg össze nem omlik, nem lesz nyugalom és béke a földön.
- Göncz Árpádnál
összejött Medgyessy, Kupa, Kuncze. Vidámak, hataloméhesek. Mit kell
szenvedni az egyszerű magyar embernek, hogy ezek a piócák jól éljenek!
Mikor tud már összefogni ez a szegény, kizsarolt nemzet?!
- Szegény Kovácsot
mindig visszalökdösik! Várj még a sorodra, várj még a sorsodra!
- Ne engedjétek, hogy
az idegenek elszívják elôlünk az életteret, hogy a magyar a saját
hazájában se érvényesülhessen.
- Az amerikai
bombázógépek gyakran eltévesztik a cél, Bush elnök pedig már régen
túllôtt a célon.
- Olyan jó, hogy van
eligazodási pontunk a világban: Amerika mindig megmondja, hogy ki a
terrorista.
- Minek az ország
élére egy többszázezer forintért pohárkö-szöntôket mondó ember, akinek
nincs hatalma, hogy a nyilván-való törvénytelenségeket, az országos
szégyent megakadályozza? (D-209)
|
|
-
Levél Medgyesi Péternek
-
- Magyarország Miniszterelnökének
- MEDGYESSY PÉTER URNAK!
-
- Miniszterelnök Úr!
- A Nemzeti Kulturális
Örökség Minisztériuma támogatásával és a Nemzeti Kegyeleti Bizottság
gondozásában a napokban impozáns fotóalbum jelent meg ,,Fiumei úti
sírkert” címen.
- A könyvbemutatót
személyes jelenlétével megtisztelte Mádl Ferenc köztársasági elnök úr.
Tekintettel ezen nemzeti, kegyeleti ügy horderejére a közreműködôket Ön
levélben köszöntötte. Ebbôl idézet:
- ,,...Mindenkit
megillet az, hogy földi maradványai méltóképpen nyugodjanak, a különbözô
identitású emberek jól megférnek egymással a temetô csendjében...”
- Gróf Széchenyi
István – a legnagyobb magyar szerint – a múlt tisztelete meglátszik a
temetô állapotán...
- A magyarság
vérzivataros, tragikus históriája, keserves huszadik századi kálváriánk
következtében máig nagy az elôdeinkkel, ôseinkkel szembeni fennálló
emberi, társadalmi, történelmi adósságunk, tartozásunk, mulasztásunk. Ôsi
emberi tör-vény, szabály és civilizációs parancs: a halottakat el kell
temetni!
- A második
világháború katasztrófális befejezôdése után a ,,jaj a legyôzôtteknek”(!)
elv alapján a megszálló szovjet hatalom és a velük kollaboráló csatlósok
példátlan erejű megtorlást, bosszúállást hajtottak végre Magyarországon. A
nemzeti magyarságon.
- A sorozatos
kivégzések, halálbüntetések, törvénytelen eljárások, embertelen kínzások,
politikai gyilkosságok fô oka, kizárólagos motívuma vagy inkább mindenkor
pusztán csak ürügye az ún. ,,háborús bűnösség”...
- Ha, teszem azt
Imrédy Béla, Bárdossy László miniszterelnök ,,háborús bűnös”, akkor a
Hiroshimára, Nagasakira atombombát ledobó, arra parancsot kiadó, az mi? A
jugoszláv Titó vérengzô, bosszúszomjas partizánjai ca. negyvenezer civil,
polgári lakos magyar ember likvidálói mik?
- Sorolhatnám hosszan,
akár párhuzamot vonva a közeli Balkánon nemrég lejátszódott eseményekkel,
de minek? Biztosan tudom Ön, érzi, érti, hogy mirôl van szó. Már megint a
kettôs mérce!
- A fölösleges
szószaporítás, az ismétlések elkerülése miatt mellékelem ,,a Magyar
Mártírok kegyeleti joga és emléke megôrzésére” írt, Orbán Viktor
miniszterelnök úrnak 1999. november elsején postázott ,,nyílt levelem”
másolatát.
- A ,,nép-nemzeti”
Orbán kormány ebben az egyszerű, világos kérdésben, kérésben a mai napig
nem mert, nem akart, nem tudott állást foglalni. Felelôsséget vállalni,
színt vallani. Vajon miért? Felvetésemre válasz mostanáig nem érkezett!
- Mindazonáltal a váci
rabtemetô feltárása és Hóman Bálint vallás- és közoktatásügyi miniszter,
Rácz Jenô honvédelmi miniszter, vezérkar fônök földi maradványának
kihantolása és méltósággal teli újratemetése jó irányba mutató lépés,
tett. Követendô csele-kedet! Precedens jogot teremtô eljárás, gyakorlat.
- Kérem, Miniszter Urat, hogy ezen
a ,,nyomvonalon” – az Orbán kormány által bátortalanul elkezdett úton –
összmagyarságunk érdekében bátor, határozott léptekkel tessen
továbbhaladni! Most megalakult kormányával karöltve.
- A ,,Magyar Mártírok”
ún. ,,háborús bűnösök”, bűntelen hôsök eltemetése, végtisszességének
megadása részükre még akkor is kijár, ha más megítélés, elbírálás alapján
– feltéve, de meg nem engedve! – valóban bűnös, esendô emberek voltak.
- A korabeli –
titokban történt – a család, a barátok részvétele nélküli, és a
felekezetük szerinti egyházi szertartást nélkülözô földbekaparás,
elföldelés, jeltelen sírbahantolás semmi esetre sem az emberi
tisztességnek megfelelô temetés!
- Önmagunk
megbecsülésének, az utókornak tartozunk azzal, hogy halottaink, a
temetetlen holtak végre méltóképpen örökre meg-, elnyugodjanak.
- ,,A halott, aki
méltó síremlékben leli lakását: nem jár vissza kísérteni az élôk közé.”
,,Ne gúnyoljátok a halottakat – a halottak erôsebbek az élôknél” – tartja
az ókori bölcsesség, amit nekünk is meg kell szívelni.
- Mi se gúnyoljuk
halottainkat, magyar nagyjainkat vagy csak egyszerűen gyengének
bizonyuló, elbukott, megtévedt véreinket, elôdeinket, hogy jeltelenül,
temetetlenül hagyjuk ôket mindany-nyiunk közös szégyenére és gyalázatára!
Nem lehetünk annyira alávaló, gerinctelen náció, hogy halottainkat el ne
temessük, több mint fél évszázaddal a második világégés után!
- Az Isten és a
természet törvénye rója ránk eme kötelességünk. Ami jócskán meg-,
elkésett, de ez elôl semmiféle okkal, ürüggyel ki nem térhetünk!
Felmentést, feloldozást ez alól soha nem kapunk!
- Mulasztásunk, bűnös
késlekedésünk miatt, ne legyünk a Világ népeinek szánnivaló rongya,
önmagunknak megvetendô roncsa!
- Miniszterelnök Úr!
Végezetül szeretném szembesíteni Önt és kormányát korábbi közléseivel,
amit szeretném hinni, nemcsak a választások hevébe követtek el.
- Ön kétszer ötmillió
miniszterelnöke – vallja –, és tizenötmillió magyarért érez felelôsséget.
Kormánya a nemzeti középé! Az árkok betemetésén és a megbékélés jegyében
kíván a jövôben fáradozni, munkálkodni. Stb.
- A népi bölcsesség
azt tartja, hogy minden szónál szebben, jobban beszél a tett! Nos, az
árkok (szellemi és valóságos) betemetését, miért ne kezdhetné, kezdhetnénk
méltóbban, szebben, jobban, mint azzal, hogy végre tisztességgel
eltemetjük halottainkat. Az egész nemzet közös halottait.
- Hiszem, bízom
abban, hogy a tárgyban tett korábbi megnyilvánulásai/k komolyak:
Nem csupán frázispuffogtató üres-ség, választási fogás, kortesbeszéd,
hanem aranyfedezettel bíró hitelesség.
- Mielôbbi érdemleges
válaszát megköszönve, üdvözletét küldi:
-
- Csontos Péter újságíró
-
- Kapják: Mádl Ferenc köztársasági
elnök.
- Szili Katalin
Országgyűlés elnöke.
- Dr. Bárándy
Péter igazságügy-miniszter (,,Rabtemetôk” illetékese).
- NKÖM – Nemzeti
Kegyeleti Bizottság – Jókai Anna elnök.
-
Állampolgári Jogok Biztosa.
|
|
-
Tudathasadás a
politikában és a művészetben
-
- Mielôtt rátérnék
mondanivalóm lényegére, nézzük meg röviden, hogy mit ír az Egészségügyi
ABC errôl a betegségrôl?
- ,,Tudathasadás vagy
szkizofrénia, az összes pszichés funkcióra kiterjedô olyan zavar, mely
hangsúlyozottan és leginkább a gondolkodás zava-rában nyilvánul meg. A
tudathasadásos beteg saját gondolkodása következtében, megszűnik a
valóság-hoz való alkalmazkodóképessége. Mint a mesében, itt is minden
lehetségessé válik, ok, összefüggés és értelem nélkül. ”
- Önkéntelenül ez
jutott eszembe, amikor megláttam a Műsoros Újság 33. száma címoldalát,
mely ,,Magyar Történelmi Arcképcsarnok” keretében Somogyi Gyôzô
festményeit ajánlotta figyelmünkbe.
- Nemzetünk nagyjait
láthatjuk a képen, a világ-verô Attila és a honfoglaló Árpád után az
államalapító Szent István, a lovagkirály Szent László és az igazságos, az
európai reneszánsz magyarországi megálmodója Mátyás király mellett, ott
éktelenkedik Maléter Pál képe, akinek egyetlen ,,érdeme,” hogy a
kommunisták egymás közötti marakodása során – mint az ellenforadalom egyik
bűnbakját – kivégezték.
- Ezeréves
történelmünk hallhatatlan nagyjai mellett, a bajtársait és a forradalmat
eláruló karrierista képe! Mi ez, ha nem tudathasadás?
- Az utóbbi évtizedben
tanúi lehettünk annak, hogy a történelemhamisítók milyen aljas és
gátlástalan módon igyekeznek az emberek történelmi tudatát megfertôzni,
ami fôleg a XX. század történelmének ismertetésénél mutatkozik meg. Az
elsô, de különösen a II. világháború hôsei, a nemzet érdekében a végsôkig
harcolók nacionalistákká, háborús bűnö-sökké, gonosztevôkké váltak,
ugyanakkor a kommunista terrorlegények, a katonaszökevények, az
ellenséggel kollaborálók nemzeti hôssé magasztosultak.
- Ugyanez a hazug
történelmi értékelés jellemzô az 1956-os forradalom és szabadságharc
bemutatására. A forradalom igazi hôseirôl, a Szovjet Hadsereg és a magyar
kollaboránsok elleni harcot néhány nap alatt gyôzelemre vivô Pesti – és
vidéki – Srácokról alig tudunk valamit. Ezek közül a harcok alatt több
mint kétezren haltak hôsi halált. A kádári megtorlás éveiben 400-at
kivégeztek és 22 ezret bebörtönöztek. Mégis csak arról a néhány kivégzett
és bezárt kommunistáról hallunk dicshimnuszokat zengeni, akiket a volt
kommunisták és liberális kozmopoliták propagandacélból a maguk érdekében
használnak fel.
- Nagy Imrét, mint
,,nemzeti hôst” lapunk 2002. évi márc.-ápr.-i száma mutatta be.
- Most lássuk röviden
Maléter Pál életútját és cselekedeteit, melyekbôl világosan megmutatkozik,
hogy csak tudathasadásos állapotban lehet ôt a nemzet nagyjaival egy
lapon megjeleníteni!
- Maléter Pál 1917-ben
született a Felvidéken. A csonka országban, érettségi után jelentkezett a
Ludovika Akadémiára. Ennek elvégzése után 1942-ben hadnaggyá avatták, és a
keleti-frontra vezé-nyel-ték. Itt fogságba esett, egyesek szerint
átszökött az ellenséghez, és rövidesen jelentkezett partizán-iskolára. Be
is vetették a német és magyar csapatok ellen.
- A háború után ezek a partizánok
lettek a kommunista rendszer legbiztosabb támaszai. 1945-ben már százados,
és a debreceni kormányt ôrzô egység parancsnoka. Gyorsan halad a
ranglétrán, és 1956-ra már ezredes, a Műszaki Kisegítô Dandár parancsnoka.
A dan-dár egyik zászlóalja a Kilián-laktanyában volt elhelyezve, ennek
parancsnoka Csiba Lajos százados volt.
- Mivel október
23–24–25-én a Kilián a forra-dalom egyik fellegvára lett, Malétert ez
kellemetlenül érintette, ezért 25-én harckocsikkal kiment a laktanyába,
hogy azt a felkelôktôl visszafoglalja. Ettôl kezdve egészen a forradalom
gyôzelméig Maléter és az emberei csak a felkelôket lôtték és lövették.
- 28-án a kormány
rákényszerült a forradalom gyôzelmének elismerésére. Kapóra jött, hogy a
közben világhírnévre szert tett Kiliánban ott volt Maléter. Nosza! A
Kilián hírnevét mossuk össze a kommunista ezredes nevével, és már is
igazolva van, hogy a forradalmat a kommunisták vezették a rend-szer
megjavításáért. Így elôbb honvédelmi miniszterhelyettessé, egy nap múlva
miniszterré nevezték ki, és tábornokká léptették elô. Ebben a minôségben
semmit nem tett az ország védelmének megerô-sítésére, pedig nyilvánvaló
volt, hogy friss, nagylétszámú szovjet egységek módszeresen kezdik
meg-szállni az országot. E közben Maléter soha, egyetlen parancsot nem
adott ki a honvédségnek a várható szovjet támadás elhárítására.
- Minisztersége alatt
is többször kijelentette, hogy nem lôtt és nem is fog lövetni a
szovjetekre, hiszen mindent nekik köszönhet.
- Jellemzô, hogy a
következô hazaáruló parancsok kiadásához adta hozzájárulását:
- – A másodéves, jól
kiképzett katonákat lesze-relték, csak a kiképzetlen újoncok maradtak a
csapatoknál. Ezek nagy részét is 3-án, szombaton eltá-vozásra
hazaengedték.
- – Leszerelték az
éppen tartalékos-tiszti kikép-zésen résztvevô egyetemistákat, pedig ezek
voltak a forradalom honvédségen belüli hangadói.
- – A tüzelôállásban
lévô páncéltörô ágyúkat visz-szavonták a laktanyákba, és még az
ütôszegeket is kiszereltették a lövegekbôl, így azok hasznavehetetlen
ócskavassá váltak.
- – Megparancsolták a
magyar csapatparancs-nokoknak, hogy a velük szembenálló szovjet
egysé-gekkel vegyék fel a baráti kapcsolatot a ,,provokációk elkerülése”
céljából.
- – Utasították a
helyôrségek parancsnokait, hogy a városokban szereljék le a lakosság és a
katonák köré-ben mutatkozó szovjetellenes hangulatot.
- Úgy gondolom, a
honvédség ilyen mértékű szét-zilálása és lezüllesztése a hazaárulás
fogalmával egyenlô!
- November 3-án a
szovjetek Tökölön mégis letartóztatják.
- Nem csak a katonák,
de minden józanul gondolkodó civil ember elôtt is világos, hogy Maléter és
társai miért mentek Tökölre?
- Erre az idôpontra az
ország teljes megszállása befejezôdött, a november 4-re szóló támadási
paran-csot kiadták, és a szovjet csapatok kiinduló állásokban várták a
támadás megindítását. Ezt a katonai vezetésnek tudnia kellett! Aki
elhiszi azt a dajkamesét, hogy a szovjet csapatok kivonulásának
egyeztetését akarták megbeszélni, az szánalomraméltóan naív, vagy
tuda-tosan hallgatja el a valóságot.
- A katonai és
pártküldöttség minden valószínűség szerint azért ment Tökölre, hogy a
forradalom leve-rése utáni helyzetrôl tárgyaljon. Ezt valószínűsíti az a
tény, hogy egy szovjet páncélos egységgel be szán-dékoztak menni a
Honvédelmi Minisztériumba, hogy a maradék honvédséggel is letetessék a
fegyvert.
- Mikor ezt az
oszlopot a Soroksári úton a Juta-dombnál november 4-én hajnalban magyar
légvédelmi tüzéregységek feltartóztatták, visszatérve Tökölre, onnan
üzentek a Honvédelmi Minisztériumba az ott lapító elvtársaiknak, hogy
akadályozzák meg a honvédség harcbalépését.
- Elkövették azt a
legsúlyosabb, megbocsájthatatlan bűnt, hogy a szovjet katonai térképeken
bejelölték azokat a pontokat, ahol a szovjetek nagyobb ellenállásra
számíthattak.
- Azonban a kádári
rezsimnek bűnbakokra volt szüksége, ezért 1958-ban egy koncepciós per
keretében elítélték, Nagy Imrével és társaival együtt kivégezték.
- Szánalom neki, mint
minden kivégzett mártír-nak, de hôsi mítoszt ne fonjunk köré, mert akkor
elorozzuk a dicsôséget azoktól, akik a forradalmat gyôzelemre vitték.
- Befejezésül
engedtessék meg egy gondolat! A művészetnek bármely ága – irodalom,
festészet, szobrászat, stb. –, de még a publicisztika sem engedhetné meg
magának, hogy a történelemhamisítók uszályába kerüljön, még akkor se, ha
ezzel a hatalmon lévôknél jó pontokat gyűjtögethet, vagy anyagi jólétet
teremt-het magának.
- Az igazat, és csakis
az igazat! Ezt követeli meg a történelmi igazság, a becsület és az emberi
igaz-ságérzet. Ezért Maléter Pált nemzeti történelmünk nagyjai közé
helyezni vagy tudatos történelem-hamisítás, vagy szánalmas szkizofrénia.
-
- Név és cím a Szerkesztôségben
|
|
-
Fából vaskarika
-
- Avagy demokratikus
szólásszabadságból kommunista cenzúra.
- A Magyar Hírlap
riportere interjút készített Medgyessy igazságügyi miniszterével, Bárándy
Péterrel. Ebbôl közlünk néhány részletet, amit ha összevetünk az emberi
jogok nyilatkozatával, megláthatjuk, hogy az MSZP–SZDSZ kormány idején
hogyan készül fából vaskarika.
- Emberi Jogok
Nemzetközi Nyilatkozatának 19. cikkelye:
- ,,Mindenkinek joga
van a szabad véleményhez és annak kinyilatkoztatásához, mely jog magában
foglalja az akadály nélküli véleményformáló szabadságot, valamint az
információ- és gondolat átvitelét és továbbítását bármilyen hírközlô szerv
által, határokra való tekintet nélkül.”
- Most pedig nézzük az
interjút:
- Riporter: Törvényt
alkotnak a gyülôletkeltés, az uszítás ellen. Mikorra tervezik?
- Bárándi Péter: A
Btk. módosítása folyamatban van, amelynek ez is a része. Várható, hogy az
emberi méltóság védelmében a szólásszabadság, a véleménynyilvánítás
szabadsága, a sajtószabadság bizonyos korlátozást kell szenvedjen, ami
fájdalmas dolog, de az országon belüli demokrácia megszilárdítása ma ezt
szükségessé és lehetôvé teszi.
- R: Nem született
elmarasztaló ítélet ilyen ügyekben az elmúlt évtizedben?
- B. P: Nem is igazán
születhetett, mert jogi szabályozás abszolút prioritást biztosított a
szólásszabadság korlátozhatatlanságának, ami nagyon helyes. E nélkül nincs
demokrácia. Mára annyira megszilárdult a demokrácia, hogy egy ilyen nagyon
célzott, egy területre vonatkozó korlátozása a véleménynyilvánításnak
megengedhetô. Ez nem rejt komoly veszélyeket, viszont az emberi méltóság
védelme megköveteli, hogy ne lehessen zsidózni, ne lehessen cigányozni, és
sem olyan eseteket büntetlenül tagadni, amelynek tagadása jelentôs
embercsoportok érzelmeit érinti.
- R: Az uszító
irodalom a mai napig jelen van rendezvényeken, sátracskákban, ponyvákon.
- B. P: A kérdés az,
hogy a jogalkalmazó, aki majd ezt el fogja dönteni, kit tekint
terjesztônek. Országfüggô, hogy melyik országban mi az igazi veszély. Sok
helyen a Mein Kampfot simán meg lehet venni, bemegy az ember a
könyvesboltba, hazaviszi és olvasgatja. Más országokban ezért lecsukják.
Valószínűleg a helyi veszélyérzet az, ami ebben döntô. Nem biztos, hogy
Belgiumban ugyanolyan veszélyt jelent egy Mein Kampf megjelenése, mint
Dél-Olaszországban, Magyarországon, Lengyelországban vagy
Nagy-Britan-niában. Vita folyik kiemelkedô tudású magyar jogászok között,
sokuknak ellentétes a véleménye az enyémmel, próbáljuk egymást meggyôzni
több-kevesebb sikerrel.
- A fentiekhez nem
kell kommentár!
-
Szerkesztôség
|
|
-
LILI MARLEEN... ,,Kívül
a kaszárnyán...”
-
- 1941. augusztus
19-tôl a német ,,Soldatensender” (katonai adóállomás) minden este,
pontosan 21 óra 57-kor a már mythos-szá vált slágert: Lili Marleen-t (Lake
Anderson interpretációjában) küldte a fronton harcoló német katonái felé.
- De nemcsak a német
katonák voltak elbűvölve az évszázad dalától, de még a másik oldal katonái
is ezt hallgatták áhítattal.
- Sôt! 30 nyelvre
lefordították szövegét!, melyet még 1915-ben Hans Leip 2l éves katona írt
menyasszonyának. Norbert Schultze zenésítette meg a verset.
- Nemrég új könyv
jelent meg a német könyvpiacon, címe: ,,WIE EINST LILI MARLEEN...” A
szerzô nem személyeknek, inkább a dalnak állít örök emléket. Bár a könyv
nélkül is a ,,Lili Marleen” a XX. sz. felejthetetlen szép dala.
- 1915-ben, mielôtt
csapatával Hans Leip a Kárpátokba vonult, írta a Lili Marleen-t. Berlinben
tavasz volt, virágzottak a fák... s Hans Leip Elisabeth Schônemannba, ki a
kato-nai korház orvosának volt a lánya, ôt hívták Marleen-nek.
- A költô 22 évvel
késôbb, 1937-ben egészítette ki megkezdett versét, mely akkor elôször
jelent meg nyomtatásban Hamburgban. A költô illusztrálta is verseit a
kötetben, melynek nem volt feltűnô sikere.
- 1938-ban a Berlinben
élô Norbert Schultze volt a második, aki Rudolf Zink (a költô barátja
volt) után Lili Marleen-hez zenét szerzett. 1939-ben jelent meg az elsô
hanglemez: ,,Egy ôrségben álló katona dala” címmel, melyhez a takarodót
trombita kísérte. A siker elmarad.
- 1941-ben Belgrádban,
a katonai adót egy fiatal hadnagy vezette. Nem azért, mert annyira
tetszett volna néki a dal, de mert tartalékban csak kevés lemez volt,
többször ismételték. Mikor, késôbb új lemezek érkeztek az adóállomásra,
elmaradt a Lili Marleen.
Miután a hadnagy kivette Lili Marleen-t a műsorból, elárasztották
levelekkel az adóállomást. Eleinte csak 3 ezer, majd egyre több levél
érkezett, volt olyan nap, máskor 12.460 levél jött, melyben kérték,
követelték a LILI MARLEEN-dalt. Afrikából– az Északi sarkig üzentek ezzel
a dallal haza szeretteiknek a katonák. Kérésükre kinyomtatták a szövegét,
és továbbadták. Mágneses ereje volt a dalnak, feljegyezték, úgy a
németek, amint az angolok, mikor Belgrádból közvetítették a Lili
Marleen-t, mindkét fronton elhallgattak a fegyverek!
- Senki sem tudja
bizonyosan, élt-e egyáltalán LILI Marleen, de a dal ma is él tovább. Kevés
dalnak, vagy Schláger?-nek volt ilyen átütô ereje, hogy ennyi évet
túlélt, s még talán többet is fog!
- Az eredeti Lili
Marleen vers utolsó szakasza:
- Aus dem stillen
Raume, aus der Erde Grund
- hebt mich wie im
Traume dein verliebter Mund.
- Wenn sich die späten
Nebel drehn,
- werd' ich an der
Laterne stehn,
- wie einst, Lili
Marleen.
- Wie einst, Lili
Marleen...
Terebessy Emôke
|
|
-
Zsidó áfium – magyar orvosság
-
- Tisztelt Hölgyeim és
Uraim!
-
- ,,Szegény magyar
nemzet, annyira jutott-e ügyed, hogy senki ne is kiáltson fel utolsó
veszedelmeden? hogy senkinek se keseredjék meg szive romlásodon? hogy
senki utolsó halállal való küzködéseden egy biztató szót ne mondjon?
Egyedül legyek-e én ôrállód, vigyázód, ki megjelentsem veszedelmedet?
Nehéz ugyan ez a hivatal nékem, de ha az Isten a hazámhoz való szeretetet
reám tette, imé kiáltok, imé üvöltök: hallj meg engem, élô magyar, ihon a
veszedelem, ihon az emésztô tüz! Imé tudománt tészek elôtted, nagy Isten,
mindent akit tudok kikiáltok, hogy éntülem elaluvásomért nemzetem vérét ne
kérd elô, amint megfenyegettél az nagy Ezekhiel prophétával: Venientem
gladium nisi annunciaverit speculator, animarum quae perierint sangvinem
de manu ejus requiret Dominus (Ha az ôrálló a közeledô kardot (fegyvert,
veszedelmet) nem jelzi, a fegy-vertôl elveszettek vérét az ô kezébôl kéri
számon az Úr.).”
- Most, amikor az
SzDSz és az MSzP sátáni erôvel próbálja leigázni népünket, fájdalmasan
idôszerűek gróf Zrínyi Miklós fenti, 1661-bôl való sorai. Mindannyian
érezzük ugyanis, hogy az emberiség eddigi történelme legsúlyosabb óráit
éli, más szavakkal: a világ levegôjét valami nyomja. Növeli, ki elfödi a
bajt, ezért kimondom: a zsidó áfium nyomja. Ezt az áfiumot a magyarságot
lelkileg-fi-zikailag pusztító áfiumok közül Zrínyi még nem ismerhette.
Figyelmét a török áfium kötötte le, tekintettel arra, hogy a zsidóság
lélekszáma a XVII. században hazánkban nem érte el a 0,5 %-ot, és
nemzetünk – a reneszánsz, a reformáció befolyása ellenére – még keresztény
volt. Szomorú jelenünkben úgy is fogalmazhatunk, hogy a miénkhez képest
boldog kor volt az övé, és rá is érvényes, ami költô-klasszikusunk, Sértô
Kálmán szerint Petôfire: ,,Zsidó jövôjét nem láthatta, / Akik most
erôszakkal, dallal, / Magyarruhába öltözködve / Seftelnek rajtunk
diadallal.”
- Ahhoz, hogy a
magyarság visszatérjen ôsei keresztény hitéhez, erkölcséhez, azon
szellemiséghez és lelkiséghez, amely nem-zetünket az Árpád- és az
Anjou-házi királyok uralkodása idején ütôképes birodalommá tette, meg kell
ismernünk a zsidóság szelle-miségét és hatását népünk politikai és
kulturális életére. Ez az alapfeltétele a zsidó áfiummal szembeni
védekezésnek.
- Annak, aki a
földkerekségen élô emberfajok embertani, lélektani, biológiai
sajátosságait törekszik megismerni, mindenekelôtt azt kell figyelembe
vennie, hogy minden népnek, fajnak – a test és lélek szubsztanciális
egy-ségébôl következôen – tértôl és idôtôl független fizikai-biológiai és
lelki tulajdonságai vannak. Ami a fizikai-biológiai sajátosságokat illeti,
velük az embertan (antropológia) foglalkozik. Gobineau, Hans Friedrich
Karl Günther, Méhely Lajos, Doros Gábor, Gáspár János és Bosnyák Zoltán
ide vonatkozó kutatási eredményei nélkül gyermekcipôben járunk, ha a
zsidóság faji-lelki tulajdonságait kívánjuk tanulmányozni. Elsôsorban
nekik köszönhetjük, hogy naprakész ismereteink vannak a zsidók
viselkedésének miértjérôl, élettani-szellemi tájékozódásuk útjairól, és az
ellenük a keresztény társadalmak részérôl való önvédelem lehetôségeirôl.
(Hozzá kell tennünk, hogy egyes ,,öngyűlölô” zsidó írástudók –
mindenekelôtt Otto Weininger, Giovanni Papini, Werner Sombart, Fejér Lajos
– az antiszemitának kikiáltott nem zsidó írástudókkal csaknem azonosan
látták a zsidó szellemiségnek a nem zsidó népek népiségére, kultúrájára,
politikájára való egyértelműen káros hatását.) Anélkül, hogy alábecsülnénk
az embertant, megállapíthatjuk: aki fajilag zsidó, lelkileg is az, viszont
aki fajilag nem zsidó, lelkileg lehet zsidó lelkületű. Ez az oka, hogy
jelen alkalommal figyelmünket a zsidók lelki-szellemi tulajdonságainak
számbavé-telére fordítjuk. Ha ugyanis például a mai magyar társadalom
lelki-szellemi állapotát vizsgáljuk, döbbenten vehetjük észre, milyen sok
fajilag egyáltalán nem zsidó származású magyar gondolkodik és viselkedik
úgy a hétköznapi életben, mintha ôsei zsidók lettek volna.
- A mai társadalmak
életét, gondolkodását, viselkedését meghatározó tömegtájékoztatási
eszközök azt a hamis tudatot keltik, hogy nincs ,,faji kérdés”. Már maga a
,,faj” kifejezés is zavarja a liberális agymosáson átesett, ,,globalista”,
a másságkultusz légkörében felnôtt tömegember tudatát. Számára a ,,faj”
fogalmának puszta felemlítése az egyetemes emberi jogok csorbítását, a
keresztény felebaráti szeretet egyetemességének korlátozását, a népek
egymással való szembenállásának igenlését jelenti. Azok, akik így
vélekednek, a francia forradalom óta térhódító szabadkôműves-judeokrata
szellemiség kárvallottjai: anélkül, hogy valaha is tanultak volna
embertant vagy társadalomtörténetet, filozófiát, a Madách által ,,Az ember
tragédiája” falanszteri színében bemutatott lombikember követôi, vagyis
számukra idejétmúlt Homérosz és Tacitus, az ókori kultúra, a nemzeti
műveltség, de követendô a művé-szetet megvetô, a kizárólag a fizikai
megélhetésért élô, az emberi lét végcélját a fogyasztásban látó
technokrata robotember. Ezzel szemben nem lehet eléggé hangsú-lyozni, hogy
a krisztusi erkölcsöket és a nemzeti-faji sajátosságokat igenlô népek és
civilizációk a fajiságot nem eredendô teher-nek, hanem isteni adománynak
tartják. Ebbôl következik, hogy a mindennapi életben a különbözô fajú
egyedek közötti házasság-kötéssel szemben elônyben részesítik az azonos
fajúak közötti házasságkötést. Hogy a faji vegyesházasságot (a zsidó és
nem zsidó fajú közöttit) elvetik, annak mély biológiai, élettani és lelki
okai vannak, amelyek meg-léte politikai és társadalmi rendszerektôl
független.
- Ha tudományos
rendszerességgel szeret-nénk megtudni, mi az a zsidó jelleg, amelyet a
fajilag nem zsidó emberek is magukévá tehetnek, három tulajdonságot
említhetünk. A nem zsidók e tulajdonságok egyikével-másikával ugyan
rendelkezhetnek, de a három tulajdonság együtt jelenti a zsidó
szubsztanciát, azt a szellemiséget, amely a zsidóságét a többi fajok és
népek lelkiségétôl alapvetôen meg-különbözteti.
-
- Mi a zsidó áfium?
-
- 1. Zsidó
nominalizmus
-
- A nominalizmus a
latin ,,nomen” fônévbôl ered: szót, nevet, kifejezést jelent. E
bölcselettörténeti irányzat a XIV-XV. századtól hódított, amelynek
megalapozói noha a minorita Aureoli Péter és a ferences Occam Vilmos
voltak, ámde újkori követôi többnyire már zsidók. E szellemiség
megkérdôjelezte a térrôl és idôtôl független fogalmak létjogosultságát.
(Eszerint például a ,,kutya” szónak nincs értelme, csak annak, hogy
,,vizsla”.) Az egyetemes megismerés helyett az egyedit választotta.
Kizárólag a betűt, a szöveget vizsgálta, nem a gondolatot. Hogy mindez mit
jelent a köznapi életben, néhány példával világítjuk meg. ,,Vezetés közben
szemedet az útra szegezd!” A nominalista válasza: ,,Nem szegezem oda, mert
késôbb is szükségem lesz rá!”. – ,,Kérek fél pohár vizet! – Nem tudom a
poharat megfelezni!” – Rendôrnek mondja a neje: ,,Ne verd szét az eb ólát!
– Hallgass asz-szony, ôrmester úr mondta eligazításkor, hogy az ebola
veszélyes!” – Rendôrnek mondja a neje: Kevergesd meg a pörköltet és tedd
rá a fedôt! – Nem fedô az asszony, hanem Géza! – Hogy lenne Géza?! –
Hallgass asszony, ôrmester úr mondta eligazításkor, hogy a fedôneve Géza!”
De a legklasszikusabb példa a zsidóság életébôl mégis a következô
ószövetségi mondat értelmezése: ,,Az Úr törvénye lebegjen a szemed elôtt!”
Ezt mindmáig úgy értelmezik a jeruzsálemi siratófal elôtt imádkozó zsidók,
hogy bôr imaszíjat kötnek homlokukra, és az imaszíjra erôsített műanyag
dobozkába mikrofilm darabkákat helyeznek, amelyeken héberül e mondat
olvasható. A krisztusi erkölcs szerint élô is ismeri e mondatot, de úgy
érti, ahogyan Isten elvárja: az Úr törvénye szerint igyekezz élni.
- A nominalista
szemlélet nemcsak a liberális életszemlélettôl megfertôzött átlag-ember
hétköznapi viselkedését hatja át, hanem a közélet, a tudomány, a
hírszerzés világát is. Vegyünk néhány példát. A történettudományban
nominalista, aki fontosabbnak tartja a politikai eseménytörténetet, a
gazdasági adatokat, az évszámokat, mint a szellemi folyamatok értékelését.
A nominalista tör-ténetkutató született ,,szövegkutató”. Ha filozófus,
akkor is csak a szöveget vizsgálja, nem pedig a gondolatot értelmezi. (A
nominalista ,,filozófus” helyesebben filológus.) Röviden úgy is
fogalmazhatunk: a nomina-lista a formát nézi, nem a tartalmat. Ha a mai
oktatást, tömegtájékoztatást, a sajtót figyel-jük, lépten-nyomon a
nominalizmus tér-nyerését figyelhetjük meg, még akár a jog világában is.
Gondoljunk csak arra, milyen sok emberre jellemzô a laxizmus, a
helytelenül felfogyott ,,törvénytisztelet”. Számukra a törvény fontosabb,
mint az élet, az erkölcs, az igazság. Eszükbe sem jut, hogy a
természettörvény, az isteni törvény elôdlegesebb a tételes világi
törvénynél, amint vallotta 1946-ban a bitófa árnyékában az utolsó
törvényesen megválasztott magyar minisz-terelnök.
-
- 2. Zsidó
sovinizmus
-
- A zsidó
szellemiségnek a nominalizmuson kívül a második legjellemzôbb sajátossága
a sovinizmus. Egyetlen fajt ismer: a zsidót. A többit nemcsak tôle
idegennek, vele ellentétesnek, hanem egyenesen megsemmisítendônek tartja.
A mintegy 2500 éves szétszóratás (diaszpóra) során a zsidóság képtelen
volt bármikor is az asszimilációra, a beolvadásra. (Beolvadáson nem
külsôségeket – bármely idegen nép nyelvének megta-nulását, öltözködésének,
étkezési, társalgási szokásainak átvételét – értünk, hanem
sorsközösséget.) Idegen tôle a nem zsidó, a keresztény kulturális-népi
környezetbôl ismert nacionalizmus, amely megbecsüli mások hazaszeretetét,
népiségét, faji összetartását.
- Noha vannak nem
zsidó soviniszták is (elég legyen a franciák gloire-jára gondolni), az
azonban bizonyos, hogy nem volt a történelemben még egy olyan faj, amely
magát világhódítónak tartotta volna. A zsidó sovinizmus egyedülálló a
világtörténelemben: azt hirdeti, hogy ,,mi vagyunk a választott nép”.
Nemcsak a ,,Cion bölcseinek jegy-zôkönyvei” hirdeti ezt, hanem egy ennél
jóval ôsibb zsidó írásmű, a Talmud. A zsidó Törvénykönyv. A Talmud nyíltan
hirdeti, hogy csak a zsidó a teljes értékű ember. Az Ember. Aztán ha
valaki egy zsidót megöl, olyan, mintha az egész zsidóságot ölte volna meg.
Ha valaki egy zsidót megment, olyan, mintha az egész zsidóságot mentette
volna meg. (Néhány éve a ,,Szombat” c. zsidó szemlében az egyik cikkíró
arról írt, hogy – úgymond – Auschwitzban nem az egyes zsidókat ölték meg,
hanem magát az Emberiséget, a Tudást, a Szellemet!)
- Azt is hirdeti, hogy
a nem zsidó emberbôrbe bújt állat. A nem zsidó megrablását, a tôle való
uzsorakamat szedését magától értetôdônek tartja. A nôt nem tekinti teljes
értékű embernek, még ha zsidó, akkor sem (de a zsidó nôt mindenesetre
többnek tekinti, mint a nem zsidó férfit), hiszen nincs is lelke. Jézus
Krisztust, a Boldogságos Szűz Máriát, az angyalokat és a szenteket
fattyúknak, az ör-dög ivadékinak nevezi. Csoda-e, ha a keresz-tény
középkorban a dominikánusok és pápák kárhoztatták a Talmudot, mint a
keresztény világrend és az emberi társadalom törvényeit lábbal tipró
könyvet?
- Mindebbôl világosan
következik, hogy egyes hiedelmekkel szemben nem az Ószövetség a zsidók
törvénykönyve, hanem a kizárólag a Talmud. Mind az ortodox, mind a neológ
források elismerik, hogy a ,,zsidó ész, felvilágosultság, humanitás”
alapműve a Talmud. Noha egyes zsidó kiadásai nem tartalmazzák ugyan a
fenti mondatokat, a rabbik élôszóban mégis ennek szellemében tanítják
híveiket. Világpolitikai céljaik és cselekvéseik pedig egyértelműen
bizonyítják, hogy a Talmudot tekintik világnézetük alapforrásának. Elég
legyen a világgazdaságot megha-tározó bankokra, cégekre, kereskedelmi
köz-pontokra utalnuk az óceánon innen és túl: mindegyik a globalizáció
eszköze. Mind a középkori, mind a mai zsidó írók műveinek olvasása arról
gyôzi meg a gondolkodó, hazájáért csöppnyi felelôsséget viselô embert,
hogy nem az a fontos, miként vélekednek a zsidók képviselôi a Talmudról,
hanem az, hogyan viselkednek. És ha csak ezt vesszük alapul, rádöbbenünk,
mennyire követik a Törvény tanait.
- A közéletünket, az
oktatást és a sajtót uraló zsidó-judeokrata szellemiség az egész emberiség
történelmét és jelenét csak a Talmud alapján képes értelmezni. Elég
bár-melyik TV-adót bekapcsolnunk, vagy az újságok 99 %-át elolvasnunk,
azonnal meggyôzôdhetünk errôl. Nincs is ma már értelme ortodox-neológ
vitáról beszélni: mindkét tábor önmagát imádja, azt a zsidó világuralmat,
amelynek megvalósulását régen a francia forradalomtól és a bolsevizmustól
várták, ma pedig a liberalizmustól. Nincs ,,messiásuk”, legalábbis
vallási értelemben, legfeljebb politikaiban, de mint a világpolitikai
esemé-nyek évszázadok óta igazolják, nem a ,,messiást” várják: saját
fajtájukat tartják messi-ásnak.
-
- 3. Zsidó
materializmus
-
- A Talmud nem ismeri
a Tízparancsolatot, a krisztusi megváltást, a felebaráti szeretetet, az
öröklétet. Vagyis mindaz, ami a természetes ész kívánalma és az isteni
kinyilatkoztatás része, idegen a zsidó lelkiségtôl. Leginkább azonban a
lélek halhatatlanságának az emberi nem történelmével egyidôs tudata
idegen. Ha nincs öröklét vagy örök kárhozat, illetve ideig tartó szenvedés
(purgatórium), az ember egyetlen célja és vágya a földi lét. A
meggazdagodás, a pénzhajhászás, az anyaghitűség, vagyis a materializmus.
Ezzel magyarázható az a pôre naturalizmus, fülledt erotika és vásári
szerelem, amelyet a zsidó írásművek hirdetnek. Az európai
irodalomtörténetbôl közismert a XIX. század második felének naturalizmusa,
amelynek alapja a talmudi világszemlélet. A testiség kultusza, a
szabadszerelem dicsôítése, a lélek halhatatlanságának kigúnyolása
kétségtelenül tanúsította, hogy mit is jelent a keresztény világnézettôl
teljesen idegen zsidó szellemiség térhódítása. Ott ugyanis, ahol
természetesnek számít a házasság elôtti és a házasságon belül a
házastárson kívüli sze-méllyel folytatott szerelmi viszony, az erkölcs
haláláról beszélhetünk. Pedig már a XIX. századi irodalom, újságírás,
tömegtájékoztatás sem volt idegen ettôl a szellemiségtôl, hát még a mai! A
Talmud tanai szinte észrevétlenül lopakodtak be azt emberek eszébe és
szívébe, elfelejtve, amit a középkor oratóriumos légkörében Jacopone da
Todi így énekelt versbe: ,,S hogyha testem porba tér meg, / Lelkem akkor a
nagy égnek / Dicsôségét lelje meg.”
- Senki ne gondolja,
hogy merô túlzás a Talmud hatásának ilyetén hangsúlyozása! Csak egy példát
mondok. Aki ellátogat a Fiumei úti Nemzeti Pantheonba, megfigyelheti, hogy
a sírkertet a zsidó temetôtôl el-választó fal mögött milyen nagy sírkövek
emelkednek a magasba. Zsidó családok sírboltjai. Amíg a Nemzeti
Pantheonban Arany Jánosnak, Vörösmartynak, Petôfi szüleinek, Bartha
Miklósnak, Istóczynak (Sértô Kálmán-ról már nem is szólva!) egészen
egyszerű, szelíd, csaknem puritán síremléke van, addig a zsidó báróknak,
mágnásoknak, kereske-dôknek hatalmas sírboltja. Íme, ez is mutatja,
milyen lényegi különbség van a keresztény és a zsidó világnézet között!
- A talmudista
sovinizmus hatása érezhetô a tudomány, a hírközlés, ismeretterjesztés
világában is. A test és lélek Arisztotelész megvilágította szubsztanciális
egységének tagadásából következik a zsidóság szellemi jelenségek iránti
érdektelensége, közömbös-sége. Tudományelméletileg ez azt jelenti, hogy
csak az indukcióra (az egyedibôl az általánosra való következtetésre), de
a dedukcióra (az általánosból az egyedire való következtetésre) már nem
képes. Ezért képtelen a filozófia művelésére. (Legfeljebb csak filozófiai
műveket tud a zsidó ,,filozófus” lefordítani, de szellemüket felfogni
képtelen.) Nem is művelheti valaki a filozófiát, ha nem ismer
tértôl-idôtôl független fogalmakat (Istenhit, lélek, erkölcs). Gyűlöli
ugyanakkor az úgynevezett ,,magaskultúrákat”, minde-nekelôtt az ókort és a
középkort, olyannyira, hogy az utóbbit sommásan ,,sötét”-nek mondja. Ez
azzal magyarázható, hogy az ókor és középkor többre becsülte a kultúrát a
civilizációnál. Az ókor és a középkor értelmiségije a tértôl-idôtôl
független fogalmak fényébôl te-kintett a világmindenségre, ezért egész
volt világnézete: tudott mit kezdeni olyan alapfogalmakkal, mint Isten,
halál, öröklét, meg-váltás, bűn, ahogyan ezt a kultúraantropológia neves
európai tudósa, Arthur E. Imhof professzor világhírű művében feltárta
(,,Elve-szített világok”, 1985). A zsidó materialista világlátás azonban
köszönô viszonyban sincs az ókori magaskultúrákéval: akkor ugyanis nem
volt technokratizmus. A talmudizmust döntôen felelôsnek kell tartanunk az
újkori emberiség eltechnokratizálódásáért: a gépet már nem eszköznek,
hanem célnak tartja. (Már nem olvas regényt, mondván: a ,,vi-lághálón is”
olvashatja...) E világlátás kiegészül a természettudomány-központúsággal
az oktatásban és a tömegtájékoztatásban, a sajtóban: az angolszász
világban zsidó be-folyásra jóformán csak a lényegénél fogva indukción
alapuló természettudomány számít tudománynak, szemben például a
teológiával vagy a filozófiával. (Úgy tűnik, Spenglernek a nyugat
alkonyáról szóló elmélete korántsem mítosz.)
-
- Mi a magyar
orvosság?
-
- A zsidó
nominalizmussal, sovinizmussal és materializmussal szemben nemcsak ne-künk
magyaroknak, hanem az egész emberi-ségnek védekeznie kell. Ennek
meggyô-zôdésem szerint két pillére van. Az egyik a krisztianizmus
(keresztény etika, dogmatika), a másik a nacionalizmus (hazaszeretet).
- A krisztianizmus –
mint kifejtettem – a legélesebb ellentétben áll a talmudizmussal. Krisztus
tanítása értelmében egyetlen népfaj sem lehet az emberiség ,,politikai
messiása”. Az Újszövetségi Szentírás, maga Szent Pál apostol
félreérthetetlenül vallja, hogy Krisztus Urunk a népek egyedüli erkölcsi
kormányzója. XI. Pius pápa egyik híres enciklikájában (,,Quas Primas”,
1925) Krisztust a nemzetek Királyának nevezi. A krisztusi erkölcs
ugyanakkor nem ellentétes a nemzeti hagyo-mányokkal: olyan erkölcsi
tanításokat hirdet, amelyek a fajok lelkiségével nem ellentétesek, sôt,
segítik azok kiteljesedését. Teológiai tétel, amelyet Aquinói Szent Tamás
nyomatékosított: ,,Gratia divina non destruit naturam humanam”, vagyis az
isteni kegye-lem nem semmisíti meg az emberi természetet. Lehetnek a
Krisztus alapította Egyház pápái, érsekei, püspökei, vagy szer-papjai
között méltatlanok, anélkül, hogy a keresztény társadalmi tanítás hamis
lenne. Arról sem szabadna megfeledkeznünk, hogy Isten a teremtés szent
pillanatában fajokat teremtett, amelyek keretei között élni nem
természetellenes korlátoltság, hanem termé-szetes behatároltság. Ezt
fogalmazta meg zseniálisan Madách: ,,Az emberkebel korlátot kíván, fél a
végtelentôl / Belterjében veszt, hogy ha szétterül.”
- A nacionalizmus a
krisztusi erkölcstan és a fajszeretet összefonódása. Ha Isten különbözô
fajokat teremtett, nem lehetek más, mint mi lényegem – ez a krisztushívô
nacionalista hitvallása. Ha ezt valaki nem így gondolja, nem lehet sem
keresztény, sem nacionalista. Lehet, hogy ez az elmúlt évtizedek
talmu-dista-materialista szellemiségén felnövekedett nemzedékek számára
botrányos kijelentés, de ha viszont valaki tényleg keresztény és
hazaszeretetô, nem gondolhatja ezt másként. Ha az ember végsô célja az
Istennel való egyesülés, ez csak a faj, a nemzet önzetlen szolgálata által
érhetô el. Ne felejtsük el mi magyarok, hogy e szellemiség jegyében hány
magyar pap szolgálta Krisztust és a magyarságot! Elég legyen csak
Capistranói Szent Jánosra, Pázmány Péterre, Tóth Tihamérra, Bangha Bélára,
Zad-ravecz Istvánra, Kun Andrásra, Kiss Szalézra, Mindszenty Józsefre
gondolnunk!
- A krisztianizmus és
a nacionalizmus ötvözete pedig maga a jobboldaliság. A fogalmak mai
zűrzavarában, korunk vallási-világnézeti keveredésében nem árt
tudatosítanunk, hogy a kettô mennyire összetartozik. Úgy, mint a folyó és
a meder. Ahhoz azonban, hogy a kettô honfitársaink tudatában és
cselekvésében egyesüljön, szükséges, hogy tisztázzuk: mi nem fér bele a
jobboldaliságba? Néhány példát mondok. Nem fér bele a ve-gyesházasság
(zsidó és nem zsidó közötti házasság), a szabadszerelem, a zsidó-liberális
lapok (a magyarországi sajtó 99%-a) vásárlása, támogatása, a TV-ben és a
rádióban elhangzott ,,hírek” kritikátlan elfogadása, a zsidó-globalista
kereskedelmi hálózatok tá-mogatása. Senki ne mondja, hogy a védekezés
meddô, eredménytelen, hasztalan vagy ,,elkésett”! Széchenyi igazsága
lobogjon elôttünk: ,,Csak az vész el számunkra, amirôl önként lemondtunk!”
-
- És ha valaki ezek
után azt kérdezi, mit tegyünk a zsidó áfium ellen, az alábbi gya-korlati
javaslatok megszívlelését ajánlom figyelmébe. Elôször is, tudomásul kell
vennünk, hogy a zsidó politikai-kulturális és gazdasági szervezetek
elsôsorban a sajtó- és tömegtájékoztatási eszközök segítségével igyekeznek
befolyásolni a nemzeteket. Számukra az atombomba az újság, a TV, az
internet. A judeokráciával szemben bevetendô legfôbb fegyver ma a
meggyôzés, szóban vagy írásban.
- Lehet, hogy
honfitársaim szemében utópiának tűnik, mégis az a meggyôzôdésem, hogy
rendszerváltozás akkor lesz hazánkban, ha az oktatást és a
tömegbefolyásolást jobb-oldali emberek fogják irányítani. Akik nem
hagyhatják, hogy a Magyar Tudományos Akadémiát – fôleg annak ,,humán”
osztályait – nemzetidegen és szakmailag is alkalmatlan személyek
irányítsák. Nem tűrhetik el, hogy nominalista, adatcentrikus,
szellemtelen, magyartalan történelem- és irodalom-tan-könyvek kerüljenek
forgalomba. (Pl. Mohá-csy Károly másodikos gimnazistáknak írt
irodalomtörténet-tankönyvének Arany János életérôl szóló fejezetében
jóformán csupán arról értesülünk, milyen beteges is volt klasszikusunk.)
Nem nézhetik tétlenül, hogy gyermekeink ötévesen angolul tanuljanak,
miközben édes anyanyelvünket alig ismerik. Nem nyugodhatnak bele, hogy a
TV-ben és rádióban raccsoló, pösze, ö-zô, a hangsúlyt a szavak, mondatok
végére helyezô bemondók és bemondónôk szerepeljenek.
- Ugyanez vonatkozik a
kereskedelemre. A zsidó materializmus arra törekszik, hogy a tömegember
hasára feküdve nézzen a világra. Csak az üzlet, az adás-vétel, a
rászedhetôség számítson. Ezt egyetlen jobboldali sem tűrheti. E téren is
vannak orvosságaink. Ne vegyük meg és együk meg a holland és a kínai árut,
a mesterségesen kitenyésztett, génmanipulált gyümölcsöket, zöldségféléket.
Ne vásároljunk globalista áruházakban (CBA, CORA, SMACH, SPAR, ROTHSCHILD,
stb.). Menjünk el, ha módunkban van, kiske-reskedôhöz, piacra, vásároljunk
kistermelôtôl, vagy magunk termeljünk. Senki ne mondja, hogy mindez
elérhetetlen! Isten mindig gondoskodik arról, hogy legyenek ,,kiskapuk”,
csak mi találjuk meg azokat! Szokjunk le a ,,fogyasztásközpontúságról”, és
ne feledjük: nem azért élünk, hogy együnk, hanem azért eszünk, hogy
éljünk. Bizony, a sorrend nem mindegy.
-
- Tisztelt Hölgyeim és
Uraim!
-
- Tudom, hogy nincs
kezünkben a politikai hatalom. Kitaszítottak, számkivetettek va-gyunk
saját hazánkban. Mégis az mondom: élnünk kell! ,,Tiporhatják bár
szűztiszta igazunk, / Csak mi, csak mi ne hagyjuk el magunk!” – vallja
Erdély nagy magyar költôje. Vagyis Jézus Krisztus, a nemzetek királya, és
Egyháza tanainak követésével, nemzeti-faji hagyományainkhoz való töretlen
hűséggel éljünk, a Boldogságos Szűz Mária oltalmába helyezve földi
létünket. Tekintettel arra, hogy nekünk a Biblia az iránytűnk, és nem a
Talmud, higgyünk abban, hogy lelkünk halhatatlan. És úgy éljünk, hogy ha
végsô óránk üt, az Isteni Üdvözítô ajkáról ne hallhassuk a rettentô
szavakat: ,,Te is elôsegítetted néped és az Egyház romlását!” Hogy ne e
szavakat halljuk Tôle, legjobb orvosság, higgyék el, a becsület. Hogy is
írta Petôfi?
- ,,Ha férfi vagy,
légy férfi
- Legyen elved, hited
- És ezt kimondd, ha
mindjárt
- Véreddel fizeted.
- Százszorta inkább
éltedet
- Tagadd meg, mint
magad:
- Hadd vesszen el az
élet, ha
- A becsület marad.”
-
- Ifj. Tompó László
-
-
Elhangzott a Szittya Világtalálkozón 2002-ben.
|
|
-
Mirôl szól az Ördög Bibliája?
-
- Miként az oxigén a
lélegzéshez, úgy tartozik a zsidó léthez és szellemi-séghez a Talmud.
Zsidók és nem zsidók gyakran hivatkoznak rá, anélkül, hogy idéznék. Pedig
ha tudni szeretnénk, milyen sorsot szán nekünk, emberbôrbe bújt
állatoknak, nem ártana kezünkbe vennünk.
- Mert mirôl is szól a
Talmud? Él egy nép, egy faj, amely azt mondja magáról, hogy ô a bokréta
Jehova kalapján. ,,Legelôször Izrael országa teremtetett, azután az egész
világ. Izrael országát maga az Úr öntözi, az egész világot egy követe.
Izrael országa esôvizet iszik, az egész világ pedig a maradékot.” –
hirdeti szokott szerénységével a Törvény. A Talmud ugyanis ezt jelenti.
Törvényt, amely megfellebezhetetlen, és aki azon kívül áll, csúszó-mászó,
paráználkodó, halálra méltó. Mair rab-bi szerint – ezt is a Talmudban
olvastam! – ,,a nem zsidóknak nem lehet mondani: ti embereknek
neveztettek. A gójok között egy sincs, aki embernek neveztetnék. Vannak
parancsok, amelyeknek áthágása miatt egy nem zsidó halált érdemel, míg a
zsidónak megen-gedett dolog.”
- Aki netán azt hinné,
hogy valami ásatag antiszemita brosúrából idéztem, téved: nem, ez a
Törvény. A zsidó Tan, a tudás, humanitás, bölcsesség fegyverraktára. De
nem mehet ám be mindenki ebbe a raktárba! Mert mielôtt belépne, nem árt,
ha meghallgatja a zsidó papa és gyermeke épületes párbeszédét. Eszerint a
zsidó gyerek megkérdezi papájától, mi az árrés? Mire a papa: Fiam, veszünk
valamit öt forintért és eladjuk ötvenért, és a különbség az árrés. –
Értem, papa. De mi van akkor, ha ezt valaki rajtunk kívül is tudja? –
Fiam, jegyezd meg: az antiszemita!
- Nevethetnénk rajta,
mégsem ajánlom. Mert hogy mikor mit tegyen a zsidó a gójjal (aki nem
bokréta Jehova kalapján), jobb, ha nem olvassa a gój. Így szól a Törvény.
És jaj annak a gójnak, aki megszegi, miként Luzsénszky Alfonz, a magyar
szervita szerzetespap-teológus, aki egyetlenegy hitközséget sem kérdezett
meg, elmondhatja-e hí-veinek, mi az árrés? Hát elmondta, ezért csekély 10
évet kapott Moszkva budapesti jóságos helytartóitól, amibôl tudomásunk
szerint hármat le is ült. Hogy utána pártunk és kormányunk miként kezelte,
az mindmáig a huma-nista, szabadelvű, másságos történetírás titka. (Igaz,
Dövényi Nagy Lajos nem úszta meg ennyivel: ôt életfogytiglanra ítélték
ugyanazért, amiért Páter Lu-zsénszkyt. Az életfogytiglanból 18 év lett.)
- Mert miért olyan
nagy bűn tudni, mi az árrés? Csak nem azért, mert akkor a gój teret kér
életéhez? Micsodát? Életteret? Lebensraum-ot? Még csak az hiányzik!
- Kedves Olvasó!
Állítólag a Talmud nem ,,gyűlöletbeszéd”, mint a ,,Mein Kampf”. (Bár ami
Hitler művét illeti, hosszas kutakodás után sem találtam benne talmudi
bekezdéseket.) Ezek után már csak egy szerény kérésem volna. Ha nem tartja
magát csúszó-mászó baromnak, vegye kezébe e könyvet – amit nevezhetünk az
SzDSZ-MSzP forgatókönyvének éppúgy, mint az Ördög Bibliájának –, és adja
minden sorstársa kezébe, hogy megtudjuk mindannyian, milyen sorsot
szán nekünk.
-
- Ifj. Tompó László
-
- (A Talmud magyarul. Ford.: P.
Luzsénszky Alfonz. 10. bôvített kiadás. 208 old. A könyv megvásárolható
vagy postai utánvéttel megrendelhetô kiadójától:
- Gede Testvérek Bt.
- 1385 Bp. 62. Pf.
849.
- Tel.: 349-4552
- vagy minden jobb
könyvesboltban. Ára 900 Ft.)
|
|
-
200 éve született Kossuth Lajos
-
- 1802. szeptember
19-én született Monokon, az 1848–49-es szabadságharc lánglelkű vezetôje.
- Nincs még egy
államférfi a magyar történelemben, akirôl annyi szépet és jót, ugyanakkor
annyi rosszat és elmarasztalót írtak, mint Kossuth Lajosról.
- Mert kétségtelen,
hogy voltak hibái, mint minden embernek, amit ellenségei, irigyei
igyekeztek felnagyítani.
- Azonban egész
életútját tekintve joggal sorolhatjuk a nemzet nagy fiai közé.
- Szilárd jellemét mi
sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy a Habsburgokkal és a
Habsburgokkal együttműködô politikusokkal élete végéig nem tudott
együtt-működést elképzelni. Inkább vállalta az önkéntes és örökös
száműzetést.
- 92 éves korában az
olaszországi Torinóban halt meg a ,,Turini Remete”.
- Budapesti temetésén
százezrek vettek részt, ami valóságos tüntetés volt a szabadságharc eszméi
mellett.
- Sírja ma a Kerepesi
úti Nemzeti Sírkert kiemelkedô emlékműve!
|
|
-
A hazugoknak fáj az igazság
-
- Az utóbbi 12 évben
tanúi lehettünk annak, hogy a reformkommunisták milyen elszánt
igyekezettel hamisították meg I956 történelmét oly módon, hogy az
eseményeknek csak az egyik felét ,,kutatták” és közölték. Ennek a lényege
az volt, hogy a forradalomnak az előkészítôi, vezetôi, hôsei és mártírjai
a reformkommunisták voltak. Az igazság másik felét, a forradalom
lényegét, a szovjet és kommunistaellenesség tömeges megjelenését, a Pesti
Srácok hôsiességét elhallgatták. És mint tudjuk, a féligazság hazugság!
-
- Ezért üdvözölték
örömmel az emberek, amikor 1999-ben megjelent a ,,Forradalom Igaz
Története” c. tanulmány, amely bemutatta mind-azt, ami az elmúlt 12 év
56-tal kap-csolatos ismertetésébôl kimaradt.
- Az elsô és második
kiadás szinte napok alatt elfogyott. Nem véletlen, hogy a
történelemhami-sítók elkeseredett dühhel és gyűlö-lettel támadták a
tanulmány összeállítóit és kiadóját.
- Az áprilisi
szégyenteljes vá-lasztási eredmény után vártató, hogy a kommunisták által
kisajátított Nagy Imre, Maléter Pál és a többi reformkommunista dicsôítése
to-vább folyik és megerôsödik, pedig ezen elvtársak 1956-os ténykedése
leginkább a szabotálással és árulással jellemezhetô!
-
Ezért jelent örömöt mindazok számára akik az igazságra
kíván-csiak, hogy rövidesen megjelenik az ,,1956 a Forradalom Igaz
Tör-ténete” harmadik, javított és bôvített kiadása, amit a tervek szerint
minden iskolának és történelemszakos egyetemi hallgatónak díjmentesen
juttatnak el. A nemzeti könyvesboltokban pedig önköltségi áron juthat
hozzá minden érdeklôdô.
|
|